MENU

Lezen tot het hoogtepunt…

Sadie Snelson Architects ontwerp dit warenhuis

november 18, 2015 reageren (0) Views: 1361 Life Redactie BLVD

Rémy Martin x Notorious Mobiele Barbershop

De hipstertrend is al wel voorbijgevlogen, maar nog steeds hoort – naar onze mening – iedere man er verzorgd bij te lopen. Het is natuurlijk fijner om geknipt te worden bij de barber: 1. Je krijgt hier een biertje aangeboden. 2. Het is even een ‘mannen-momentje’ voor jezelf. 3. Het resultaat is strak.

Wie heeft er tegenwoordig eigenlijk tijd om naar de kapper te gaan, niemand toch? Gelukkig hebben Notorious en Rémy Martin daar een creatieve oplossing voor bedacht: The Centaur. Een geblindeerd busje die van de binnenzijde is omgetoverd in een mobiele playground. Inclusief het Centaur-logo op de voorzijde, een verstelbare barberstoel én een gladgestreken interieur. Hoe fijn is dit!

notorious-centaur-1-1200x800 notorious-centaur-7-1200x800 notorious-centaur-8-1200x800 notorious-centaur-9-1200x800 notorious-centaur-10-1200x800

Wat drinken we hierbij? De Rémy Martin Accord Royal natuurlijk. Deze cognac werd ter ere van het ‘Accord Royal’, dat in 1738 verstrekt werd door de Franse koning Lodewijk XV om Rémy Martin’s vakmanschap te belonen, vervaardigd.

De ‘1738 Accord Royal’ is een Fine Champagne Cognac, de eaux-de-vie is afkomstig van de meest gewilde wijngaarden van Cognac, de Grande Champagne & Petite Champagne. De ‘1738 Accord Royal’ wordt op 100% authentieke wijze gedistilleerd en is gerijpt in secuur geselecteerde gebrande vaten. Het resultaat is een rijke, complexe en zachte Cognac met een aromatisch, warm en zijdezacht karakter die hoge waardering geniet van de connaisseurs over de hele wereld. En dat terwijl je geknipt wordt…

remy-martin-spicy-sidecar

 

Tags: , ,

Comments are closed.