Het Italiaanse merk Napapijri is op dit moment ontzettend opkomend. Het merk heeft een nieuwe campagne ontwikkeld voor hun nieuwe collectie en daar willen we het graag even uitgebreid met je over hebben… De Napapijri Out of Nowhere.
Misschien heb je al weleens van het merk gehoord, misschien ook niet. Als je ervan hebt gehoord, is het hoogstwaarschijnlijk zo dat je ze voornamelijk kent vanwege hun ‘skidoo’ jassen. Op dit moment zijn deze jassen helemaal in en loopt iedereen er mee rond.
Pop-up stand
Misschien ga je deze week in de krokusvakantie wel naar Londen, of misschien ben je van plan om er binnenkort heen te gaan. Als dat het geval is, dan hebben we goed nieuws voor je! Napapijri heeft namelijk haar nieuwe campagne ‘Out of Nowhere’ gelanceerd in Londen. Op dit moment hebben ze een speciale pop-up locatie gecreëerd in ‘The Ace Corner Shop’, deze is nagebootst van de foto van de campagne.
‘Out of Nowhere’
De campagne is ontwikkeld door de in Londen gevestigde ‘agency Virtue’. De foto van de campagne is geschoten op een prachtige locatie die niet van deze wereld lijkt te zijn, namelijk in de Sierra Nevada woestijn in het zuioosten van Spanje door fotograaf Alex de Mora en gestyled door Jordan Dean Schneider. Het brengt een gevoel van avontuur met zich mee.
In vergelijking met de vorige collecties van Napapijri, hebben ze nu een erg vooruitdenkende collectie ontwikkeld die ontzettend sterk in zijn schoenen staat. Ze willen met deze collectie bereiken dat mensen grenzen voor zichzelf gaan stellen en zich niet meer aanpassen aan hun directe omgeving. Ze willen dat iedereen het gevoel krijgt alsof ze vrij en onbevangen zijn. Over het algemeen staat het merk voor jeugdig, diversiteit, zelfvertrouwen, outgoing en richt zich op mensen met een wereldwijde mind-set. De gedachte achter de collectie past hier dan ook perfect bij.