De ADAM store is niet zomaar een concept- of een pop up store. Net zo uniek als Opel’s ADAM, is de store dat ook. Bezoekers ervaren er gedurende de openingsperiode niet alleen de Opel ADAM en zijn vele gedaanten, ook maken interactie belevingselementen, een unieke fotobooth en een exclusieve magazine-verzameling deel uit van de store. Deze zal bovendien gedurende de openingsperiode transformeren van de ene ‘mood’ in de andere.
De winkel die geopend zal zijn tot 1 april, bestaat uit twee verdiepingen. Op de benedenverdieping staat de Opel ADAM in volle glorie en hier kunnen bezoekers zich uitgebreid laten informeren over de Opel ADAM, onder meer via het interactieve touch screen en de vele mogelijkheden om zijn of haar eigen ADAM samen te stellen. Opvallende eye-catcher in de store is de wand met ADAM boxes, die de ontelbare personalisatie mogelijkheden van Opel’s jongste telg te visualiseren.
Gedurende de openingsperiode zullen zich in de store bovendien diverse activiteiten en evenementen afspelen die het unieke karakter van de ADAM optimaal belichten en onderstrepen. Voor de bezoeker is er ook de gelegenheid een proefrit te maken, hetzij ter plekke af te spreken, hetzij vooraf ingepland.