Heineken heeft haar grootste en meest uitdagende samenwerking ooit aan de wereld gepresenteerd. In samenwerking met Daniel Craig a.k.a. 007, James Bond zien we de ster in een bloedstollende achtervolging. Om het échte, traditionele Bond-gevoel te creëren zijn zelfs dezelfde stuntmannen uit de film ‘Spectre’ en de scriptschrijvers ingeschakeld.
De Spectre campagne zal wereldwijd te zien zijn. Ons eigen Nederlandse merk doet er zelfs nog een schepje bovenop en is van plan om ’s werelds eerste selfie vanuit de ruimte te nemen, genaamd de “Spyfie.” Uiteraard afgeleid van de meest iconische Bond-film Moonraker heeft Heineken een samenwerking opgestart met Urthecast om een HD- camera te bevestigen aan de Deimos satelliet die zo’n 600 km om de aarde heen cirkelt. Heineken zal een select gezelschap uitnodigen om de Spyfie te gaan maken. Enkel Duitse fans kunnen kans maken op een prijspakket met de hashtag #Spyfie.
Spectre, Bond’s 24ste film zal wereldwijd begin november in premiere gaan.
Tags: Heineken, James Bond, Spectre