MENU

Zeker zijn van je zaken

Een eerste blik op het nieuwe survivalprogramma ‘The Raft’

maart 14, 2016 reageren (0) Views: 988 Life Redactie BLVD

Irina Shayk gaat uit de kleren voor Intimissimi’s “The Perfect Bra Book”

Lingeriezaak Intimissimi bestaat 20 jaar en om dat te vieren hebben ze Irina Shayk gevraagd om de hoofdrol te spelen in de nieuwe versie van “The Perfect Bra Book”. Tien jaar na haar eerste fotoshoot voor Intimissimi is deze Sports Illustrated schoonheid terug om haar plek als het gezicht van de sexy lingeriezaak te claimen.

Irina Shayk weet met haar sex appeal de grootste opdrachten binnen te halen, zoals reclames voor Givenchy en de cover van Sports Illustrated Swimsuit Edition. Toch is ze blij met de terugkeer naar haar eerste opdrachtgever:  “It is such an honor to come full circle with the brand that I started with. So much has changed in my career since I worked with them, and I am happy to be a part of the Intimissimi family again,” aldus Shayk in een e-mail naar Vogue.

shayk 3

In de campagne voor Intimissimi, geschoten door Sante D’Orazio, weet het Russische model als geen ander de uitdagende lingerie te verkopen. Zelf is ze van mening dat er geen geheim is om er goed uit te zien in lingerie: ““When it comes to lingerie, there are no rules. I feel the sexiest when I’m myself, no hair, no makeup.”

Alsof de mooie campagnebeelden nog niet genoeg zijn, verblijdt Intimissimi ons ook nog eens met een sexy video van de fotoshoot:

Tags: , ,