MENU
Woontrends

Drie woontrends die je niet wil missen in je...

crossfit flames

Fun Fitness: Vlammen bij CrossFit Flames

Koffie

juni 23, 2018 reageren (0) Views: 1737 Life Joyce Veltman

Ontdek het nieuwe koffiemerk: Coffees From Peru

Voor de echte koffieliefhebbers onder ons is het sinds 21 juni tot en met vandaag, 23 juni, een waar paradijs. Europa’s grootste koffiebeurs ‘World of Coffee’ ging namelijk van start in de Amsterdam RAI. Het ultieme evenement als je gek bent op koffie. Er zijn veel verschillende dingen te doen, waaronder kennis maken met nieuwe producten. Zo is het bureau dat verantwoordelijk is voor de promotie van Peru (PROMPERÚ) ook aanwezig en hebben 21 juni hun koffiemerk geïntroduceerd op de Europese markt: Coffees From Peru.

Coffees From Peru betreft een unieke samenwerking tussen de Peruaanse overheid, de lokale koffieboeren, producenten en exporteurs uit het Zuid-Amerikaanse land. Het rijke smakenpalet is te danken aan de bijzondere condities waarin koffiebonen worden verbouwd. Not tot en met vandaag, 23 juni, kun je nog je kans grijpen om kennis te maken met dit nieuwe merk.

Koffieproducenten verenigd

Het merk Coffees From Peru, verenigt de koffieproducten uit Peru om zo de krachten te kunnen bundelen en de wereld kennis te laten maken met de unieke smaken van dit land. De talrijke regio’s, hoogteverschillen en 80 microklimaten waarin de koffiebonen worden verbouwd, zorgen voor een smaaksensatie. Niet alleen staat het merk voor bijzondere aroma’s en hoge kwaliteit, maar ook voor duurzaamheid en gelijkheid tussen man en vrouw. Coffees From Peru moedigt vrouwelijke organisatorische en leiderschapskwaliteiten toe voor een gelijke verdeling binnen de koffieproductie in het land.

Daarnaast krijgen ook kleine en middelgrote koffieproducenten een grotere afzetmarkt en dus betere kansen. Dit door de krachten te bundelen.

Over PROMPERÚ

Het Peruaanse Export en Toerismebureau PROMPERÚ is verantwoordelijk voor de promotie van de export, het toerisme en het imago van peru, in overeenstemming met het beleid, de strategie en doelen van het Ministerie van Buitenlandse Handel en Toerisme. Hun gezamenlijke missie is om Peru wereldwijd te promoten als toeristische bestemming en als producent waardevolle producten. Op die manier dragen ze gezamenlijk bij aan de duurzame en gedecentraliseerde ontwikkeling van het land.

Tags: , , ,