Bij BALR. kan je nu met een goed gevoel je aankopen doen. Iedere aankoop brengt ons namelijk een stap dichterbij een generatie zonder aids. Het is een samenwerking die zij vorig jaar ook al opzette met (RED).
De speciale capsule collectie is te koop via de webshop, in-stores en via amazon.com/RED.
Dezelfde kwaliteit, een andere kleur
Van BALR. zijn we een hoge kwaliteit aan kleding gewend en dat komt ook terug in de capsule collectie. Het enige verschil is dat de hoofdkleuren niet meer zwart en wit zijn, maar rood en wit. De collectie bevat kleding, sneakers en verschillende travel-items.
De herkenbaarheid die BALR. altijd laat terug komen in de collecties is hier ook weer goed zichtbaar. De unieke (RED)-kleur en het welbekende BALR. logo is kenmerkend op ieder item. Prijzen variëren tussen de €50 en €175.
Benieuwd naar (RED)
In 2006 werd (RED) opgericht door Bono en Bobby Shriver om bedrijven en mensen te betrekken bij de strijd tegen aids. Bedrijven die een samenwerkingsverband aangaan en hun producten voorzien van het (PRODUCT) merk, doneren een aanzienlijk percentage van
de omzet of een deel van de winst van dat product aan het Global Fund.
En of het resultaat geeft? Zeker! (RED) heeft wel meer dan $500 miljoen opgehaald voor het Global Fund voor de strijd tegen aids, tuberculose en malaria, om de hiv/aids programma’s in Ghana, Kenia,
Lesotho, Rwanda, Zuid-Afrika, Swaziland, Tanzania en Zambia te ondersteunen. Het bedrag gaat voor 100 procent direct richting de
projecten.
BALR. kennen we allemaal wel
Zo’n bekend merk hoeven we niet meer uit te leggen. We weten allemaal hoe dit merk de lifestyle van professionele voetballers bereikbaar maakt. Zo zien we ook genoeg topvoetballers en zelfs bekende DJ’s rondlopen in deze merkkleding. Het is een Nederlands merk maar we kunnen met trots zeggen dat het inmiddels te koop is in wel 150 landen!
Tags: aids, BALR, fashion, goede doel, kleding