MENU

Porsche Design Watch Line

Motoped Survival Black Ops Edition

oktober 23, 2014 reageren (0) Views: 1431 Gadgets Redactie BLVD

Heineken lanceert “THE SUB”

Een aantal weken lanceerde Heineken haar eigen thuistap, “The Sub”. Op 22 oktober 2013 schreven wij er ons eerste item over, nieuwsgierig en zenuwachtig als we waren voor deze onthulling. Ruim een jaar later was het dan ein-de-lijk zo ver: The Sub werd – na Parijs en Milaan – in Amsterdam, Nederland gepresenteerd. Eerst voor de media (hier later meer over) en nu ook verkrijgbaar voor de consumenten.

Marc Newson x The Sub 
Hetgeen allereerst opvalt is het design van The Sub. Zoals de naam al pretendeert: onderzeeër, én dat is er aan af te zien. De Australische topdesigner Marc Newson (hij werkte eerder al voor Tefal, Dom Perignon en Apple) ontwierp deze vernuftige ‘Gentlemen thuistap’. Het werkt eenvoudig: je stopt er een gekoelde Torps (2 liter bier) én het apparaat zorgt voor de juiste druk. Hang je speciale Heineken glas onder de tap én je hebt binnen no-time een perfect getapt biertje (wel eerst even oefenen).

Screen Shot 2014-10-23 at 12.00.54 PM

“Meerdere Torps inlaadbaar”
Heineken wil met The Sub hetzelfde bereiken als Nespresso: snel en gemakkelijk een heerlijke kop koffie maken, alleen nu gaat het dan om een zelfgetapt en gekoeld pilsje. De consument betaalt omgerekend thuis 75 cent voor een glas bier. Naast de Torps van Heineken kan je ook een Desperados,  Affligem, Wieckse Witte, Tiger, Pelforth Blonde en een Birra Moretti Baffo D’Oro inladen om zo een biertje naar keuze te drinken. Deze Torps zijn online te bestellen of bij een winkel bij jou in de buurt (nu nog exclusief bij de Bijenkorf). Easy as that!

En zeg nou zelf, wat is er nu heerlijker dan thuis een zelfgetapt biertje van twee graden Celsius te drinken?

The Sub kost online €249,- en wordt gratis thuisbezorgd.

(Houd BLVD.nl goed in de gaten want vanaf vrijdag a.s. kan jij je eigen SUB winnen!)

Tags: , , ,