Wie kent het merk niet? Buddha to Buddha is toch inmiddels al een aantal jaren een begrip geworden. De prachtige sieraden schitteren het hele jaar door, maar natuurlijk nét even extra met kerst. Goed nieuws; Buddha to Buddha lanceert nieuwe collectie tijdens de campagne ‘Meant To Be Unwrapped’.
De iconische sieraden van Buddha to Buddha zijn een statement op zich en uitermate geschikt om cadeau te doen. In haar laatste campagne Meant To Be Unwrapped, toont het merk nog maar eens aan dat de sieraden er zijn om gedragen te worden.
Barbara Link Collectie
De Barbara Link is nu uitgebreid tot een complete set (ketting, armband, ring en oorbellen) die is geïnspireerd op de forever closed-schakel. Naast een grovere variant is er ook een verfijnde schakel, waardoor deze collectie passend is voor iedereen.
Black Rhodium Shine
Vorig jaar lanceerde Buddha to Buddha een collectie waar de Ben- en Julius-schakel een mat zwarte finishing kregen, genaamd Black Rhodium. In de nieuwe lijn heeft de Ben-schakel nu ook een glossy rhodium finishing gekregen. Nieuw is ook de Katja-schakel die met een glanzende donkergrijze kleur en gepolijst zilveren of gouden detail op het slot, de collectie compleet maakt.
Veelzijdig in ieder jaar, ook 2021
In de video van deze Meant To Be Unwrapped campagne zie je de veelzijdigheid van de collectie, waarin duidelijk te zien is dat Buddha to Buddha nog steeds vooraanstaand is in tijdloze sieraden. Ook met de nieuwste collectie lukt het Buddha to Buddha weer om de herkenbare stijl te vertalen in vernieuwende items voor zowel hem als haar.