MENU

Circle of Gentlemen herfst/winter collectie 2011

Infiniti en Bell & Ross lanceren exclusief horloge

september 7, 2011 reageren (0) Views: 907 Fashion redactie blvd

Hypebazaar in Eindhoven en Nijmegen

Cross channeling, ook wel clicks & bricks genoemd, vormt de nieuwe trend van de toekomst. De combinatie van een online en een fysieke winkel voldoet aan de groeiende vraag van de consument. Het is de ideale oplossing als een schoenmodel niet meer voorradig is in de winkel. In de Hypebazaar vestigingen staan namelijk internetzuilen waar je gemakkelijk verder kan shoppen.
Watervoorziening
Naast dit unieke concept, is Hypebazaar ook de eerste retailer die het winkelend publiek van gratis water voorziet. Door te investeren in twee duurzame watertappunten van Jointhepipe.org, kunnen de klanten van Hypebazaar genieten van heerlijk drinkwater. Daarnaast kunnen klanten ook nog een steentje bijdragen aan waterprojecten in ontwikkelingslanden, door een fles kraanwater van Jointhepipe.org te kopen.