MENU

James Ay lanceert duurzame reis tassen

UseDem betreedt de Nederlandse markt met “The New Denim...

mei 24, 2024 reageren (0) Views: 2112 Fashion Larissa Hendriks

Tommy Hilfiger betreedt de paardenwereld met een nieuwe kledinglijn

Tommy Hilfiger heeft een strategisch partnerschap met het Zwitserse bedrijf Barney & Baxter Ltd. voor het ontwerpen, produceren en distribueren van de TOMMY HILFIGER EQUESTRIAN lijn.

Tommy Hilfiger, dat eigendom is van PVH Corp heeft een nieuwe premium TOMMY HILFIGER EQUESTRIAN lijn, die voortbouwt op het sportieve erfgoed van het merk. Deze collectie wordt ontworpen, geproduceerd en gedistribueerd door het Zwitserse Barney & Baxter Ltd. als onderdeel van een meerjarige licentieovereenkomst. De eerste TOMMY HILFIGER EQUESTRIAN producten werden in april 2021 gelanceerd op tommy-equestrian.com en bij partners in de ruitersportwinkels.

Brave new spirit

Inmiddels ligt de SS24 collectie van TOMMY HILFIGER EQUESTRIAN in de winkels, met als thema ‘Brave new spirit’. De typerende TOMMY HILFIGER kleuren rood, wit en blauw zijn in deze collectie ruim vertegenwoordigd, net als de opvallende monogram logo print. De collectie bestaat uit rijbroeken, rijleggings, shirts, polo’s, hoodies, jassen, wedstrijdoutfits, petten en enkele paardenaccessoires. Sportiviteit wordt gecombineerd met de iconische Tommy stijlen: tijdloze polo’s, de opvallende monogram print en high performance kleding.

Het jaar van het bewustzijn

2024 wordt voor TOMMY HILFIGER EQUESTRIAN het jaar van het bewustzijn. Tommy Hilfiger Equestrian is het enige merk dat key influencers in één campagne heeft gecombineerd. De vrienden- en familieboodschap wordt hiermee onderstreept, maar het vergroot ook de identificatie van de klant met het merk door drie van de meest invloedrijke social media spelers uit de branche erbij te betrekken.

In de afgelopen jaren is TOMMY HILFIGER inspirerende partnerschappen aangegaan met de Hahnenkamm Ski Races, internationaal tenniskampioen Rafael Nadal en recentelijk zevenvoudig Formule 1TM-kampioen Sir Lewis Hamilton en het Mercedes-AMG Petronas Formule 1TM-team. Dit weerspiegelt de toewijding van het merk om het bereik van TOMMY HILFIGER te vergroten en een band te bouwen met de volgende generatie consumenten.

Vrienden en volgers van het merk worden uitgenodigd om deel te nemen aan het gesprek op sociale media met behulp van @THEquestrianfamily #TommyHilfiger en @TommyHilfiger.