Wij mannen hebben zo onze dromen. Eén droom van ongeveer iedere Nederlandse man is natuurlijk het zien van Doutzen Kroes in lingerie. Van Hunkemöller welteverstaan. In het verleden zijn we vaker lekker gemaakt met lingerie-setjes van Sylvie Meijs en Anna Nooshin, nu is het de beurt aan Neerlands mooiste dame: Doutzen. De collecties die zij gaat designen zijn toepasselijk genoemd “Doutzen’s Stories” en iedere collectie vertelt iets over haar, of het nu gaat om haar lingerie, zwemkleding of haar eigen sportassortiment.
De nieuwe ambassadrice werd 31 augustus eindelijk onthuld tijdens een opwindend internationaal persevenement in het Hotel de Rome in Berlijn. Hunkemöller bleef iedereen tot op het laatste moment plagen met filmpjes en hints op de sociale media.
Het evenement draaide om een prachtige show gepresenteerd door Philip Mountford, de CEO van Hunkemöller, waarin Doutzen eerst met een filmpje werd onthuld, gevolgd door het moment waar iedereen op zat te wachten: Doutzen op het podium. Het publiek vond het geweldig om haar in persoon te zien en was heel enthousiast over haar verschijning.
“Ik ben er ontzettend blij mee dat Doutzen onze nieuwe merkambassadrice is,” zei Philip Mountford. “Ze vertegenwoordigt precies onze merkwaarden en als internationaal topmodel kan ze ons merk wereldwijd meer bekendheid geven. Doutzen is een natuurlijke, stralende, prachtige, stijlvolle en natuurlijk heel sexy vrouw. In de komende twee jaar werken we met Doutzen samen aan de ontwikkeling van het merk.”
Tags: doutzen, Hunkemolller